41 Congreso de Teoloxía

Como vén sendo habitual nestas datas, celebrouse un ano máis o Congreso organizado pola «Asociación Teológica Juan XXIII». Nesta ocasión, centrábase na pandemia e as súas consecuencias, en especial nas persoas e colectivos máis desfavorecidos: empobrecidas, migrantes, mulleres, persoas maiores…

A nosa comunidade quixo ser fiel á tradición e tampouco deixou de estar presente nesta ocasión, aínda que tivese que ser de forma virtual. Para non perdernos o contacto humano moitas de nós decidimos reunirnos no salón de actos da parroquia para asistir en comunidade ao desenvolvemento do Congreso. Así o debate posterior resultou moito máis enriquecedor.

A continuación lembramos a última das conclusións do Congreso, por parecernos particularmente relevante:

«10. Tras la pandemia no podemos retornar a la vieja normalidad. La experiencia de la Covid nos ha mostrado cómo el dolor, la incertidumbre y la conciencia de nuestros propios límites debe llevarnos a repensar y vivir de otra manera nuestras relaciones eco-humanas, la organización de nuestras sociedades guiadas por la gratuidad y no por el lucro, y el tejido de lazos comunitarios. Es necesario cambiar de vida, generar una resistencia activa, construir un mundo diferente, identificado solidariamente con las personas y los colectivos empobrecidos, en el seguimiento de Jesús de Nazaret, la prosecución de su causa de liberación y la práctica de las Bienaventuranzas.»

Podedes acceder neste enlace aos vídeos e os textos de todas as conferencias: 41 Congreso de Teología.