Hoxe no parlamento europeo vótase unha directiva que regulará de xeito gobal as solicitudes de permiso de residencia e traballo na UE, no que supón en materia laboral que virán traballadores de fóra da UE a traballar baixo a lexislación laboral dos seus países de orixe. Tedes máis información sobre esta directiva nun artigo do xornal Público.
Esta directiva non podemos observala de xeito aillado, xa que ten sentido nun tratamento da inmigración por parte dos países ricos que leva amosando dende hai tempo signos de preocupación. Marieta Manso co texto «Nº 137» achega a terrible situación dos CIES:
«Vengo a ver a Mamadou.
Dígame el número.
¿Número? Se llama Mamadou Thiam…
Aquí no se identifica a los internos por nombres, sino por números, dígame el número de la persona a la que quiere visitar.
Espere que consulte… 137, sí, creo que es el número 137.
Nº 137 prepárate, tienes una visita.
Mamadou, qué ganas tenía de verte ¿cómo estás?
Y Mamadou mira para arriba, y luego se queda con los ojos clavados en una de las paredes del Centro de Internamiento para Extranjeros, y me mira a mí.
Aquí no soy Mamadou, soy el número 137. Los números no sienten, no lloran, no gritan, no se desesperan. Espero que Mamadou siga vivo cuando me saquen de aquí y me devuelvan a mi país, o a la calle donde dos policías de paisano me pidieron los papeles y por no tenerlos me encerraron aquí.»